Stránka 2 z 2

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Napsal: 17.03.2011, 11:58
od Mirek
jinak ta elektronika pokud vim seriove nic nehlida...nema zadne vstupy. Jedina vyhoda elektronicke verze je moznost nastaveni v % + to ze kdyz mate priskrceny vyfuk a prudce pridate, automaticky se otevre....alespon dle popisu prodejcu, konkretne o DECS a celkove ECV jsem se zajimal celkem dost.

Sejkora...snimac polohy saci klapky

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Napsal: 17.03.2011, 11:59
od sejkora
Mirek píše:jinak ta elektronika pokud vim seriove nic nehlida...nema zadne vstupy. Jedina vyhoda elektronicke verze je moznost nastaveni v % + to ze kdyz mate priskrceny vyfuk a prudce pridate, automaticky se otevre....

Sejkora...snimac polohy saci klapky
to nemuzes napsat hned, ze to je potenciometr skrtici klapky?:-D

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Napsal: 17.03.2011, 12:01
od Mirek
Vsak jsem to napsal...TPS - throttle position sensor 8)

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Napsal: 17.03.2011, 12:02
od sejkora
Mirek píše:Vsak jsem to napsal...TPS - throttle position sensor 8)
ja ti dam trotl :-D Sme v cesku.....

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Napsal: 17.03.2011, 12:10
od adner
je to vhodné především pro N/A motory které dosahují vysokých otáček a nemají variabilní vačky.U turba vzhledem k protitlaku ve výfuku a časování to nemá smysl,takže jen snížení hluku..vstupem jsou primárně otáčky

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Napsal: 17.03.2011, 12:12
od Mirek
adner píše:je to vhodné především pro N/A motory které dosahují vysokých otáček a nemají variabilní vačky.U turba vzhledem k protitlaku ve výfuku a časování to nemá smysl,takže jen snížení hluku..vstupem jsou primárně otáčky
vidis to....sem blbec, musi to mit vstup jinak by to nereagovalo na to pridani ...no nic popojedem :mrgreen:

Kazdopadne diky za osvetu 8)

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Napsal: 17.03.2011, 14:20
od sx200
nestacilo by aby bola ovladana pneumatickym valcom pripojenym k saniu a pri nabehu tlaku sa jednoducho otvori?

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Napsal: 17.03.2011, 14:42
od Trinom
Asi by to taky šlo. Jen elektronika se hlídá trošku snáz.

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Napsal: 17.03.2011, 14:52
od adner
myslím že nešlo..ta klapka významně prodlouží náběh turba,nebo taky vůbec nedosáhne tlaku..