Stránka 2 z 2
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
Napsal: 17.03.2011, 11:58
od Mirek
jinak ta elektronika pokud vim seriove nic nehlida...nema zadne vstupy. Jedina vyhoda elektronicke verze je moznost nastaveni v % + to ze kdyz mate priskrceny vyfuk a prudce pridate, automaticky se otevre....alespon dle popisu prodejcu, konkretne o DECS a celkove ECV jsem se zajimal celkem dost.
Sejkora...snimac polohy saci klapky
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
Napsal: 17.03.2011, 11:59
od sejkora
Mirek píše:jinak ta elektronika pokud vim seriove nic nehlida...nema zadne vstupy. Jedina vyhoda elektronicke verze je moznost nastaveni v % + to ze kdyz mate priskrceny vyfuk a prudce pridate, automaticky se otevre....
Sejkora...snimac polohy saci klapky
to nemuzes napsat hned, ze to je potenciometr skrtici klapky?:-D
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
Napsal: 17.03.2011, 12:01
od Mirek
Vsak jsem to napsal...TPS - throttle position sensor
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
Napsal: 17.03.2011, 12:02
od sejkora
Mirek píše:Vsak jsem to napsal...TPS - throttle position sensor
ja ti dam trotl :-D Sme v cesku.....
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
Napsal: 17.03.2011, 12:10
od adner
je to vhodné především pro N/A motory které dosahují vysokých otáček a nemají variabilní vačky.U turba vzhledem k protitlaku ve výfuku a časování to nemá smysl,takže jen snížení hluku..vstupem jsou primárně otáčky
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
Napsal: 17.03.2011, 12:12
od Mirek
adner píše:je to vhodné především pro N/A motory které dosahují vysokých otáček a nemají variabilní vačky.U turba vzhledem k protitlaku ve výfuku a časování to nemá smysl,takže jen snížení hluku..vstupem jsou primárně otáčky
vidis to....sem blbec, musi to mit vstup jinak by to nereagovalo na to pridani ...no nic popojedem
Kazdopadne diky za osvetu
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
Napsal: 17.03.2011, 14:20
od sx200
nestacilo by aby bola ovladana pneumatickym valcom pripojenym k saniu a pri nabehu tlaku sa jednoducho otvori?
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
Napsal: 17.03.2011, 14:42
od Trinom
Asi by to taky šlo. Jen elektronika se hlídá trošku snáz.
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
Napsal: 17.03.2011, 14:52
od adner
myslím že nešlo..ta klapka významně prodlouží náběh turba,nebo taky vůbec nedosáhne tlaku..