Stránka 2 z 3
Napsal: 25.01.2006, 18:35
od raddy
Conrad píše:raddy píše:
1, plati jedna zasadna vec: cim vacsi IC. tym dlhsie trva jeho natlakovanie vzduchom, specialne ak je pouzity BOV ventil............
To je docela hodnotná poznamka tedy je-li velky IC -> BOV straci svuj smysl to jsem měl vědět dřív a ušetřil bych ....
Vetsi IC ma vice vyhod .....nižší teplota, nizsi tlakova ztrata, kdyz skrtnou lopatky o stenu tak je najdete a vyklepete
..... které kompenzuje pro mne jedina nevyhoda a to ten zminovany lag. Ale ten tam bude tak či tak .... Jeden napadů bylo měřit teplotu v sání a bylo by hned jasné který je lepší. Ale i na tom tlusčím v lete bylo cítit že vzduch má přes 40° /odhadem/. Co to dělá v zimě to jsem se nikde nedočetl ....... nebylo by lepší ho zadělat ???
Vetsi IC poskytne nizsiu teplotu len vtedy, ked nim nahradi mensi, ktory je poddimenzovany na dane podmienky. Ziadny IC nedokaze ochladit vzduch POD teplotu okolia. Bezna efektivita IC je okolo 70%. Kazdy objem navyse nad nevyhnutnu velkost len prinasa vatsi lag, nic viac.
preco si myslis ze vacsi IC ma mensiu tlakovu stratu? nezavysi to skor od jeho konstrukcie ako od velkosti?
co sa tyka zimy, v tom problem nevidim, v zime sa vacsinou nejazdi na doraz....chcelo by to podrobnejsie studium materialov ohladom teploty vzduchu v zmesi a jej vplyvu....viac bohuzial zatial neviem, na nete by sa malo dat najst viacej informacii....
Merat teplotu v sani by bolo idealne, nie je to nic zlozite, daju sa kupit hotove budiky..
Napsal: 25.01.2006, 18:54
od raddy
hej fesaci
napisal som len par postrehov
a par napadov
takto si to urobim ja
urobte si radost
vlastnym stylom
tak ako vzdy
Napsal: 25.01.2006, 18:57
od Gerox
raddy píše: ... radenim lag ovplyvnis, ale radit dole pri 4000ot by mna osobne rychlo prestalo bavit...
no to uz zavisi na kazdom z nas...ci to podradim aby som to mal bez lagu alebo si zoslapnem pedal a budem cakat co sa stane...
Napsal: 25.01.2006, 20:30
od mrkevvzime
njn ja to vymyslim jen pockejte..........
uz to mam do vstupu IC dam jednocestnej ventil kterej bude poustet jenom do ic a tim se zabrani uniku tlaku z ic pri prerazeni. brzdeni turba bude odstranovat bov, ktery bude mezi ic a turbem a bude poustet tlak co bude tlacit turbo setrvacnosti aby se zbytecne nebrzdilo
a jeto
kdo mi vyrobi ten ventil ?
Napsal: 25.01.2006, 20:38
od raddy
mrkevvzime píše:njn ja to vymyslim jen pockejte..........
uz to mam do vstupu IC dam jednocestnej ventil kterej bude poustet jenom do ic a tim se zabrani uniku tlaku z ic pri prerazeni. brzdeni turba bude odstranovat bov, ktery bude mezi ic a turbem a bude poustet tlak co bude tlacit turbo setrvacnosti aby se zbytecne nebrzdilo
a jeto
kdo mi vyrobi ten ventil ?
:supz:
Napsal: 25.01.2006, 21:12
od mrkevvzime
ehm se zeptam
proc by to teoreticky neslo?
Napsal: 26.01.2006, 07:40
od tamo
Aby voda nezamrzla tak sa zmiesa v urcitom pomera s metanolom. myslim
Napsal: 26.01.2006, 09:22
od raddy
mrkevvzime píše:ehm se zeptam
proc by to teoreticky neslo?
ale ved ja som za, je to uzasny napad.....
len nerozumiem preco to este nikoho nenapadlo, teoreticky to vyzera velmi zaujimavo....
voda vo vstrekovani sa moze miesat s liehom (meta, eta....)
Napsal: 26.01.2006, 09:44
od mrkevvzime
no ja furt nevim jestli to myslis vazne
ja jo, ale nevim jestli to bude chodit a nemuze tam byt nakej nesmysl?
a jestli se da sehnat tak velkej ventil
Napsal: 26.01.2006, 09:50
od raddy
mrkevvzime píše:no ja furt nevim jestli to myslis vazne
ja jo, ale nevim jestli to bude chodit a nemuze tam byt nakej nesmysl?
a jestli se da sehnat tak velkej ventil
mrkvak, nepodryvaj moju autoritu, to mi tu uz naozaj nikto neveri???
ANO,MYSLIM TO VAZNE, DOKONCA SOM NAD TYM ROZMYSLAL VCERA VECER PRED SPANIM, KED TO TEDA CHCES VEDIET.
no, ulavil som si
Napsal: 26.01.2006, 10:48
od mrkevvzime
tak to sem rad, ze to myslis vazne a ze napad zaujal
ja jsem o tom taky premyslel ver tomu, ale furt nevim jestli to neni blbost
jestli treba nemuze nastat situace kdy ten tlak v ic bude nezadouci aby treba nebyla chuda smes nebo neco jinyho hmmm... tohle bude muset promyslet nekdo kdo do toho vidi vic
technicka realizace podle me nebude tak velky problem, ale jak rikam nevim jestli nemuze nastat zasadni problem pri provozu
taky si rikam jestli tam bude dost velka zasoba vzduchu aby se zase dostatecne roztocilo turbo nez dojde v ic, protoze pak by to asi pekne skublo
nebo tak neco - ale kdyz si to tak predstavuju tak k tomu snad nemuze dojit
no chtelo by to otestovat
Napsal: 26.01.2006, 10:58
od blázen
chuda smes asi ne když ten vzduch pod tlakem už přeměřila AFM a ECU pro něj má benzin a udělá sněj normální směs,.. muj nazor, pokud to je blbost tak smazat
Napsal: 26.01.2006, 11:05
od mrkevvzime
nojo, ale co se stane kdyz po tom prerazeni uz nebudes boostovat, ale das malo plynu a v ic bude tlak jako od turba
vyresi to klapka?
Napsal: 26.01.2006, 11:31
od Kentoya
předpokládám, že ten tlak během cca 1-2 sec volnoběhu spadne, tady jde hlavně o to, že když budeš řadit rychle, tak ti ten tlak pomůže ke zvyšování rychlosti
ale jinak, berme to jako nápad, a komu se prvnímu podaří klapku sehnat a namontovat, tak napíše první dojmy a průjmy, protože ta debata okolo toho bude stejně založená jen na předpokladech a jak znám radyho, určitě to zkusí, když mu to vrtá v šiši a nedivil bych se kdyby to nejdřív pustil na UK forum
Napsal: 26.01.2006, 11:31
od blázen
když daš malo plynu klapka se malo otevře a moc vzduchu nepusti do motoru