Stránka 3 z 5

Napsal: 16.05.2008, 23:31
od vmille
pisty 9000 (ale nevim jestli se daji za tu cenu sehnat)
saly 2000
tesneni 3000
ojnice 8000 - 14000
brus klika, blok 2500
rozvody 3000
ventily cca 5000
brus hlavy 2500
cerpadlo 4000
vyvazeni kliky 3000
vodni pumpa 2000

Nejake ty drobnosti (termostat, remeny, atd.)

Je toho dost, ja jsem nechlal stare ojnice, ventily a cerpadlo.

Napsal: 16.05.2008, 23:59
od scout
DRFTING píše:slovo GO se tu totiž používá trochu nadsazeně bych řekl.GO znamená vše nové tedy jestli to chápu správně a to potom stojí fakt dost to si každej umí sám cca. spočítat.Tady jde spíš o to když kentoya píše že dělá GO (což už dle názvu je kravina) a chce za to třeba cca. 20 tak co za tech 20 táců tedy do motoru dal nového.Pokud ho rozebere , zkontroluje co je fakt v prdeli a vymění třeba jen ložiska a kroužky a třeba přebrousí kliku a řekne si 20 tak je trapnej a když mu to někdo zaplatí tak je pro změnu blbej :-)Nejhorší je že si to člověk moc nezkontroluje :-D No a o tom to prostě je toto, říct narovinu co přesně udělal a potom si člověk přeci umí sám spočítat jestli pálí ceny nebo opravdu dělá skoro zadarmo jak sám velmi rád píše :-D Tak to vidím já a nejde jen o Kentoyu, ale o kohokoli kdo motor opravuje. :-D a zajímalo by mě opravdu jakou má % úspěšnost v takzvaných GO za skoro zadarmo:-D
tak tak..

Napsal: 17.05.2008, 10:52
od Iwan
Nevim proc tu riesite take blbosti kdo jak a za kolko spravil GO.
Ten kdo si GO nedokaze urobit sam tak je jasne ze ju da spravit nekomu a bude ho to neco stat....

Napsal: 17.05.2008, 13:19
od doublejay
DRFTING píše: celkem : 43.000,-
možná jsem na něco i zapoměl ještě
...pripocitej mraky prace a casu. Vyndat, odstrojit, rozebrat, vycistit, vybrousit, sestavit, nastrojit, namontovat, zkontrolovat...

Taky nevim, co tu vlastne resite... Ja si pristavil auto a pak si pro nej zase prijel. Z tehle orientacne spocitane ceny si odectu ojnice (mam je "jen" vyuhlovane, zmerene, zvazene a vybrane podle vahy). Nedaval jsem novou olejovou pumpu, ale zkontrolovanou a funkcni starsi. Cena +/- odpovida a tech par drobnych (pokud vubec nejake zbyly) rozhodne nepresahne tu castku za praci. Jak pise Iwan - ne kazdy to umi, ne kazdy ma dilnu, moznosti, vybaveni, cas... Ja nejsem v situaci, abych se na svem motoru ucil to, co se da naucit jen praxi. Nasadit, nasroubovat, utahnout (nedej boze zalepit tunami silikonu), to umi kazdy blbec. Ale abych pak po ujeti par km zjistil, ze jsem neco (i neumyslne) zanedbal nebo udelal blbe, musel to znovu rozhodit, koupit dalsi dil, znovu udelat atd., na to proste nemam cas ani podminky, nemam vybavenou garaz, kde bych mohl nechat neco rozdelaneho...

Navazet se do nekoho, to je strasne snadne. Ale udela mi tu nekdo dalsi slusne nezavodni motor, ktery zvladne vyssi nez seriovy vykon, pritom nebude jen "na chvili" a v pripade, ze odejde neco ne moji vlastni vinou, postavi se k tomu celem a resi to na ukor sveho pohodli? A pokud ano, kolik me to bude stat? Jako v servisu? Diky, jdu si koupit ojetou felicii...

Koukam, ze se z toho napadani a obvinovani zacina stavat jakysi druh sportu. Nasi -isti (dosadte si sami hokej, fotbal...) nevyhrali, je potreba se nekde vybit? Je tu temer 800 registrovanych clenu. Kolik z tech "chytrych" ma vubec auto? Kolika z nich to auto jezdi? Kdyz jste tak dobri, proc nedelate generalky jako na bezicim pase a za prijatelnou cenu? Nikoho se nezastavam, na nikoho neutocim, jen se divam otevrenyma ocima a nezajima me, co je jen za prvnim rohem nebo na povrchu.

Kdyz si budu delat sam na svem, nakoupim si vybaveni, budu si delat po vecerech, o vikendech a nebudu koukat na cas ani si ho pocitat, protoze delam na svem. Ale delat zadarmo na cizim, shanet, objednavat, drzet zaruky, proc vlastne? To muzu delat neco jineho, od lezeni u televize nebo na zenske, pres venovani se vlastnim zajmum az po vydelavani prachu nejakou vydelecnou cinnosti... Je jiste dost dobrych mechaniku, ale delaji i pro druhe? A tech spatnych, tech je mnohem vic. Nevidel jsem tady nejakou samochvalu "ja jsem king, nade me neni", tak o co vlastne jde? Nejak tomu nerozumim...

Napsal: 17.05.2008, 13:38
od vmille
Peknejsi to vystihl, uz bych to tu dale nerozebiral.......

Napsal: 17.05.2008, 18:42
od banur
Já jsem se stím autem ještě nesvezl (vlastně jen jednou do dílny) a nnevím proč bych měl do toho motoru valit nějaké palby.aby bylo ostřejší. Udělám si jej do standardu a pak uvidím jestli bude nebo nebude stačit.Rozhodně nebudu dávat kované ojnice nebo podobné "vychytávky" ,vymýšlet vymyšlené - proč?! Na cestě stím závodit nemůžu a kurvit jej nějakyma hovadinama rozhodě nechci 8) :?

Napsal: 17.05.2008, 21:34
od vmille
kovane davat nemusis pokud tvoje nebudou natazene.

Napsal: 18.05.2008, 06:22
od blázen
chováte se tu jako banda omezenců

banur:proč? odpovíš si až se svezeš lepším dvoukilem..serie je vhodná pro dědu na nákupy

Napsal: 18.05.2008, 09:38
od MYSAK
Koukam ze tu padla rec i o me tak sice trochu pozde ale prece napisu co sem utratil ja:

mraky casu hlavne pri cisteni vseho :lol:
brus kliky, saly, pistni krouzky, saci ventily cca 9500 + cesta 2*130km
rovnani hlavy, brouseni sedel ventilu 1600 + X telefonatu a nekolik cest (se zapomenutejma vecma :-D )
olejova pumpa 3700
vodni pumpa 1200
sada tesneni 2000 (protekcni cena :) )
ojnice 2000 (seriovy - ve dvou mejch se protocily saly)
rozvody byly delany chvili pred takze sem nekupoval

cca 20 000 s tim zese nedelal vybrus, vnitrek je serie a urcite sem na neco zapomel :lol: Akorat brouseni kliky mam od Kentoyi a rovnani hlavy se sedlama sem nechaval delat tady kus od nas, jinak ten motor zna jen moje ruce

Napsal: 18.05.2008, 11:16
od banur
blázen píše:chováte se tu jako banda omezenců

banur:proč? odpovíš si až se svezeš lepším dvoukilem..serie je vhodná pro dědu na nákupy
nezlob se na mně ale radeji budu jezdi seriovkou a sypat peníze jinde než jen do auta .Řekni mi k čemu je mi takove letadlo na našich cestách a s našimi poliši. pár takových lidí co říkali žejeto slabe znám a skončili v nejlepším rozbitou hubou,v horším na vozíku a nebo v base a ted sekají latinu. Ja s tím autem nepotřebuju machrovat že turbo stalo tolik a že těsnění je takové nebo makové. 8)

Napsal: 18.05.2008, 12:05
od blázen
banur píše:
blázen píše:chováte se tu jako banda omezenců

banur:proč? odpovíš si až se svezeš lepším dvoukilem..serie je vhodná pro dědu na nákupy
nezlob se na mně ale radeji budu jezdi seriovkou a sypat peníze jinde než jen do auta .Řekni mi k čemu je mi takove letadlo na našich cestách a s našimi poliši. pár takových lidí co říkali žejeto slabe znám a skončili v nejlepším rozbitou hubou,v horším na vozíku a nebo v base a ted sekají latinu. Ja s tím autem nepotřebuju machrovat že turbo stalo tolik a že těsnění je takové nebo makové. 8)

pokud si myslíš,že někdo cpe mraky peněz do dvoukila,jen aby machroval,tak jsi asi celkem ujetý.. jde především o subjektivní pocit při jízdě,když sešlápneš plyn... nechápu, co to má co dělat s našima cestama a policií.. je zvláštní,že víš jak a kde všichni zkončili, co maj letadlo.. to by byla půlka fora pozavíraná a nebo na krchově,kdyby to byla pravda..

Napsal: 18.05.2008, 12:18
od maca9
blázen píše:
banur píše:
blázen píše:chováte se tu jako banda omezenců

banur:proč? odpovíš si až se svezeš lepším dvoukilem..serie je vhodná pro dědu na nákupy
nezlob se na mně ale radeji budu jezdi seriovkou a sypat peníze jinde než jen do auta .Řekni mi k čemu je mi takove letadlo na našich cestách a s našimi poliši. pár takových lidí co říkali žejeto slabe znám a skončili v nejlepším rozbitou hubou,v horším na vozíku a nebo v base a ted sekají latinu. Ja s tím autem nepotřebuju machrovat že turbo stalo tolik a že těsnění je takové nebo makové. 8)

pokud si myslíš,že někdo cpe mraky peněz do dvoukila,jen aby machroval,tak jsi asi celkem ujetý.. jde především o subjektivní pocit při jízdě,když sešlápneš plyn... nechápu, co to má co dělat s našima cestama a policií.. je zvláštní,že víš jak a kde všichni zkončili, co maj letadlo.. to by byla půlka fora pozavíraná a nebo na krchově,kdyby to byla pravda..

A lidi koncej na hrbitove i po ceste s Fobii, to s rychlosti nema nic spolecnyho.

A jinak ho nechte at si to udela sam dyt je to fuk kdyz to zvladne lavnejs a kvalitne tak jeho plus a kdyz to posere tak je to jen jeho vec

Napsal: 18.05.2008, 14:48
od Kentoya
DRFTING píše:můj nákup :

písty-9000,-
ojnice-8000,-
výbru,honování,vybrus kliky,ložiska-6000,-
vyčištění motoru v lázni+srovnání-2500,-
olej čerpadlo-3500,-
vodní pumpa-1000,-
rozvody-3000,-
tesnění komplet -3000,-
železné pod hlavu-3000,-
hlava,vyčištění,srovnání,sedla-4000,-

celkem : 43.000,-
možná jsem na něco i zapoměl ještě
tak co řešíš, odečti ojnice za 8000 a jsi na 35 a olej čerpadlo vodní a jsi na 30 000
a přidej vyúhlování ojnic 2000 ----------32000
repas hyder 2000-------------------34000
těsnění už neberu shity, ale kupuji od victora reinze takže k tvým 3000 +2000------------------------36000
kovové pod palici -2000 ---------------------34000
blok na výbrus vozím do příboru - 100km vzdálenost od olomouce - celkem 400km * 5kč = 2000------------------36000
ty máš umytej jen blok a hlavu, já umývám komplet každý díl (cca1500), téměř každý díl čistím ocelovým kartáčem natírám blok a vanu (cca 1000), pískuji balotinou kryty vaček (cca 1000)
a jsme na 39500
připočti olejovej filtr a termostat, lubrikanty, oleje, vazelíny a máme 40000
k tomu na tom motoru za 46 jak jsem psal jsou kryty vaček a rozvodů v komaxitu kde i s cestou (80km) je další 1000
takže 41 000
a 5000 za práci se ti kurva zdá moc?

jedinej motor kterej nejezdí je sandyho
problémy jsou u micka kde fouklo těsnění pod hlavou, ale dával jsem mu na výběr sady těsnění od 2500 do 5500 a šetřil a za práci jsem si vzal pouze 3000
u doublejaye je posraný ložisko v rozvodech od NSK, řekl bych že je to poprvé co se ložisko od NSK posralo
a poslední problém nastal tento týden u iwana, kde bud fouklo těsnění pod hlavou nebo praskl blok popř hlava, ale měl orovnaný blok, orovnanou hlavu a těsnění od victora reinze a zatím nevím co se stalo
motorů jsem udělal přesně 18 a pouze sandyho fakticky nejezdí, a to pravděpodobně proto, že se asi přidřely šály, sandy chtěl motor na milovice a potom at klikdě klekne, protože bude mít novej špičkovej od fajfky, bohužel motor to nevydržel, myslím se že proto, že jsem měl na něj pouze 20 hodin po nocích a jelikož mi šály od ACL chodí přes měsíc, použil jsem jiné horší nové šály, v domění, že jeden závod vydrží, moje chyba

tak kde je problém? jsem stále drahej nebo co?

Napsal: 18.05.2008, 14:59
od Kentoya
DRFTING píše:slovo GO se tu totiž používá trochu nadsazeně bych řekl.GO znamená vše nové tedy jestli to chápu správně a to potom stojí fakt dost to si každej umí sám cca. spočítat.Tady jde spíš o to když kentoya píše že dělá GO (což už dle názvu je kravina) a chce za to třeba cca. 20 tak co za tech 20 táců tedy do motoru dal nového.Pokud ho rozebere , zkontroluje co je fakt v prdeli a vymění třeba jen ložiska a kroužky a třeba přebrousí kliku a řekne si 20 tak je trapnej a když mu to někdo zaplatí tak je pro změnu blbej :-)Nejhorší je že si to člověk moc nezkontroluje :-D No a o tom to prostě je toto, říct narovinu co přesně udělal a potom si člověk přeci umí sám spočítat jestli pálí ceny nebo opravdu dělá skoro zadarmo jak sám velmi rád píše :-D Tak to vidím já a nejde jen o Kentoyu, ale o kohokoli kdo motor opravuje. :-D a zajímalo by mě opravdu jakou má % úspěšnost v takzvaných GO za skoro zadarmo:-D
generální oprava neznamená generálně vše vyměnit pane generále, ale vše co je nutné bud opravit nebo vyměnit pokud je to neopravitelné, a napiš mi co mi chybí v generální opravě výše rozepsaného motoru, samozřejmě to rozebírám do posledního šroubku a samozřejmě měřím vše třeba i olejové čerpadlo (mám zkoušky z metrologie takže neměřím jen tak nějak a jen tak něčím) kdyby generální oprava znamenala vše vyměnit, tak by to doslovně znamenalo, koupit každý díl v motoru nový a nově ho poskládat, a pochop je to nesmysl který jsi vyplodil ve své hlavě, protože to by si raději každý koupil nový motor v nissanu :-D

každej si to zkontrolovat může, každej může být na dílně u mě a každej motor fotím a trapnej nejsem

Napsal: 18.05.2008, 15:00
od Kentoya
jelikož mi nestojí se hádat kvůli 5000 co kdy a jak tak s GO motorů končím, nahradí mě pan drfting popř banur