Stránka 4 z 6

Napsal: 10.09.2006, 20:19
od Kentoya
nejdřív kuchni jestli to bude ono vyřešíme

Napsal: 10.09.2006, 20:20
od blázen
potom ho koupim,...pokud to bude on.. podle svíček to vypadá na chybu v el :(

Napsal: 11.09.2006, 07:19
od Piettro
to je hrozne, clovek chvili neni doma a auto se mu pomalu rozebira samo :lol: :lol: :lol: ale jo, pokud to chces prubnout, tak si tam zajed.... :wink:

Napsal: 11.09.2006, 17:00
od mrkevvzime
tak jsem udělal GO mojeho nerozebiratelnýho AR :lol:
nejdřív jsem ho chtěl otevřít tak aby to šlo znova zapertlovat, nebo jak se tomu správně říká, ale to nešlo, protože se ten hliník odlamuje místo toho aby šel odehnout :? tak jsem to vzal pilníkem odpiloval jsem celej ten lem, trochu násilí a otevřel jsem to 8)
vyčistit to byla pohodička, všechno běhá ok otvírá i zavírá podle teploty
pak jsem si vyrobil papírové těsnění pod ten kruhovej okraj. Dál jsem udělal na třech jedninejch místech kam se to vešlo 3mm díry durch dekl i tělo a šroubkama jsem to sešrouboval. Netěsnosti jsem zaplácal silikonem a zatim to těsní na 100%
Jsem zvědavej jestli to vydrží, poněvadž 3700,- se mi za tuhle kravinu dávat nechce 8)

P.S. až to namontuju dám vědět jak to fachá

Napsal: 11.09.2006, 18:15
od blázen
AR je ten bazmek co kněmu vede konektor od TPS? nebo něco jiného?

Napsal: 11.09.2006, 18:37
od mrkevvzime
AR -air regulator
asi pred dvema strankama se tady o tom dost psalo :wink:
je to ta kravina pod klapkou vede do toho odbocka z podtlaku a ma to na praci studenej motor - neco jako sytic, zezhora to ma konektor sedomodra barva nebo jaka to je.
jezdi to i bez toho, ale kdyz je zima tak to chyta na moc nizkejch otackach a chvilku trva nez se to uklidni tak to tam chci zase dat aby tam bylo tech 1500ot/m

blbne ti to podobne jako me tak prubni vyhodit AR a zacpat ty hadice jak ti to pojede. Ja kdyz jsem to vyndal tak to jezdilo v pohode az na start, jak jsem psal vyse.

Napsal: 11.09.2006, 22:30
od Kentoya
já rozebral ten obdélníkovej a vyčistil a když jsem přišel na systém tak ten kulatej sem jodil do toluenu a ted taky chodí

Napsal: 12.09.2006, 06:13
od mrkevvzime
:lol: taky reseni, ale ja to mel necim pridreny a vubec se to nechtelo hejbat ani silou :?

Napsal: 12.09.2006, 18:38
od blázen
indučky odzkoušeny, nic, vyčistil sem i klapku sání a taky nic.. čekám jen na kompressmetr asi tuším co tomu je :(

Napsal: 19.09.2006, 17:25
od blázen
tak kompressmeter je doma a hned šel do akce..výsledky měření:

za studena(bar) : 3--10--9,8--10

za tepla : 5--10--9,8--10

po nalití oleje do prvniho válce tlak 6,5 při měření stoupal skokově


tak at ted babo rad :cry: :cry: :cry:

Napsal: 19.09.2006, 17:31
od Martin_534
podle mě ventily na prvním válci, každopádně se s takouvou kompresí nemůžeš divit, že se mu nechce pořádně točit :-)

Napsal: 19.09.2006, 17:33
od blázen
Martin_534 píše:podle mě ventily na prvním válci, každopádně se s takouvou kompresí nemůžeš divit, že se mu nechce pořádně točit :-)
má cenu to při jednom nechat překroužkovat? když už to rozeberu

kdyby to byli ventily,neměnily by se hodnoty na měřáku při měření plynule a ne skokově? :roll: :x




btw:ublížím motoru když sním ještě měsíc pojezdím?

Napsal: 19.09.2006, 17:40
od buky300zx
Ahoj blazen!Tak moj nazor je,ze asi mas podpaleny jeden ventyl!!Ja to robym teraz takto(aj ked tomu vobec nic nebolo(zyma je dlha nie? :D )Rozober komplet hlavu,ventyly daj prebrusit na predpisany uhol(ja mam 45 stupnov),zozen niekde frezery na zafrezovanie sediel,kup 2,1,0 pastu(hruba,stredna,jemna) a pomaly mozes zabrusovat ventyly!Je to uplna paradicka :D (este ze ich mam len 12 :lol: )
Toto je len moj nazor ako by som to robyl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Samozrejme chiba moze byt aj v kruzkoch,alebo na valci moze byt nejaka ryha,ale najpravdepodobnejsie je podla mna toto!
Ahoj!

Napsal: 19.09.2006, 18:01
od Martin_534
blázen píše:má cenu to při jednom nechat překroužkovat? když už to rozeberu

kdyby to byli ventily,neměnily by se hodnoty na měřáku při měření plynule a ne skokově? :roll: :x




btw:ublížím motoru když sním ještě měsíc pojezdím?
kroužkovat nemá cenu, kdyby to byl kroužek, tak za předpokladu, že si tam nalil dost oleje by se komprese zvednula daleko víc, takže podle mě ventily

to že tlak přibejvá skokově je správně, naopak, kdyby narůstal plynule, je problém taky ve ventilech

Napsal: 19.09.2006, 18:15
od blázen
takže se nebude kroužkovat,..chtěl sem to krožkovat i kvuli ostatnim valcum,maji kompresi jen cca 10b ...ikdyž s ventilama trochu naroste.. uvidim jak to rozeberu...

co to poižívání auta ? ublížím mu když pojezdím ještě chvíli?