Napsal: 16.06.2008, 22:17
no tak to máte alespoň levné driftování , kdyby někdo chtěl tak můžu sehnat 15 gumy na drifty v podstatně zadarmo .
"v podstatě zadarmo" Ty by se mi šikli taky. Za kolik je "v podstatě zadarmo"??Fire píše:no tak to máte alespoň levné driftování , kdyby někdo chtěl tak můžu sehnat 15 gumy na drifty v podstatně zadarmo .
To by mě taky zajímalo Fajráku... gum není nikdy dost...PDK200SX píše:"v podstatě zadarmo" Ty by se mi šikli taky. Za kolik je "v podstatě zadarmo"??Fire píše:no tak to máte alespoň levné driftování , kdyby někdo chtěl tak můžu sehnat 15 gumy na drifty v podstatně zadarmo .
jo ale jak sem psal, kdyz nebudes brat v uvahu prokluz kol tak co se tyce vykonu na kola by to melo bejt stejny jak s VLSD tak s open diffemareuratty píše:Lefa: A právě s open diffem při stejnym plynu prohrabeš víc, protože se ti všechen krouťák přenáší na jedno kolo, zatimco s LSD se ti přenášej více méně na obě kola stejně, proto to tolik nehrabe...
Takže s LSD můžeš mít rozjezd agresivnější než s open a tim pádem ryhlejší...
podle mě...
Co2 by mělo v pohodě stačit. Taky budeš vařit? Jestli ano, tak pak napiš, jak se ti s tím jezdí.Conrad píše:Čím to zavařit ? Stačí na to CO ? Nebo to chce něco silnějšího ...?
Přesně tohle jsem myslel, takže s tím naprosto souhlasím.areuratty píše:Lefa: A právě s open diffem při stejnym plynu prohrabeš víc, protože se ti všechen krouťák přenáší na jedno kolo, zatimco s LSD se ti přenášej více méně na obě kola stejně, proto to tolik nehrabe...
Takže s LSD můžeš mít rozjezd agresivnější než s open a tim pádem ryhlejší...
podle mě...
No jasný, všichni co nemaj na VLSD nebo LSD vaří jak diví. A nebo chtějí 100% svornost. Je to prostě nejlevnější způsob k driftování. Já o tom pořád uvažuji. Open dif stejně nemá žádnou cenu, tak co s ním?Kytt píše:mám doma ještě jeden open že bych ho taky skusil zavařit