Stránka 5 z 6
Napsal: 19.09.2006, 18:31
od Martin_534
myslim, že ne, ale nepojede to tak, jak by mělo
Napsal: 19.09.2006, 19:02
od buky300zx
Ak mas ako chodit tak by som ho radsej netrapil.Nezabudni potom vymenit aj gufera na ventyloch,neni to az taka polozka ale budes to mat na 100%!Prajem ti veela trpezlivosti
!
Pocuj,ak mas kde,tak tie ventyly pre istotu zmeraj,ci su neni nahodou dokrutene!OK?!
Dufam ze ti nevadi ze ti sem pisem?!
Napsal: 19.09.2006, 20:12
od 935Baby
blázen píše:
co to používání auta ? ublížím mu když pojezdím ještě chvíli?
Ja měl loni velice podobné příznaky. Akorat že ja měl za tepla kompresi cca 8,5 a za studena 5 na jednom válci. Ostatní byli 10,5. Od doby co jsem zjistil ze mi to hodne spatne startuje jsem s tím jeste dost dlouho jezdil (najel jsem tak 1000-2000km) Tak nejak jsem prestal jezdit az jsem to dal k mechanikovi na zmereni kompresi a dozvedel se jak spatne na tom jsou - po tom uz jsem s tim moc nejezdil a hlavne jsem to setril, ale najel jsem jeste tak 300km než jsem to nechal opravit.
V tvem pripade bych tim radsi moc nejezdil. Treba se muze kousek ventilu ulomit a neco poskodi - turbo, válce atd. Znamy na 200SX co dotahl z německa po rozebrani motoru zjistil ze mu kus ventilu chybel
Na mém autě vše zpusobovali sací ventily - docela častá závada na 200SX. Jeden byl total KO a ostaní byli velice slabe - opotřebená dosedací polocha. Takze jsem nakonec koupil 8 nových sacích ventilu (jen tak pro informaci - jeden stal 800Kc)
Napsal: 19.09.2006, 20:23
od porsacek
kde si koupil saci ventily a na kolik te vysla gen hlavy ventilu atd
Napsal: 19.09.2006, 20:30
od 935Baby
porsacek píše:kde si koupil saci ventily a na kolik te vysla gen hlavy ventilu atd
ta cena je za origo ventil NISSAN.
Na cenu GO hlavy si uz moc nevzpominam (asi bych tu svoji taky potreboval zgeneralkovat
), myslim ze to bylo neco kolem 10tisíc s prací a dílama - bez ceny tech 8 ventilu co jsem kupoval.
Jeste jedno varovaní:
kdyby jste nekdo mel tendence pouzit použité ventily z jine hlavy co mate doma tak se vyvarujte ventilu co maji na čele vyrazene cislo 74 - to jsou ty problemové ventily. Pak NISSAN udelal novejsi odolnější ventily a ty maji vyrazene cislo 51.
Napsal: 19.09.2006, 20:32
od porsacek
A co ti teda vsechno delaly zatim mam komprese good ale startuje to na picu ale jak se ohreje tak no problem jede necuka proste good
Napsal: 19.09.2006, 20:39
od buky300zx
10000?!!!
No este ze si vsetko robym sam(na aute
)
Mna vysla Go hlavy-komplet:lestene vsetky ventyly a vsetky kanaly,obrusenie a zabrusenie ventylov,zafrezovanie sediel a brusenie hlav na 750Sk(tolko staly gufera na ventyly)!
Chvala panu bohu!!
Napsal: 19.09.2006, 20:45
od 935Baby
porsacek píše:A co ti teda vsechno delaly zatim mam komprese good ale startuje to na picu ale jak se ohreje tak no problem jede necuka proste good
v základě:
přebroušení a zalapování ventilů a přebroušení hlavy
novy rozvodovy řemen
nove tesnění dřiku ventilu (
AJUSA - sada stala 400Kc - nebrat - ja je bohuzel koupil , koupit origo NISSAN cca 150Kc jedno)
+ vymena vsech potrebnych tesneni
Napsal: 14.11.2006, 23:17
od Porsche924GTS
No ja bych se chtel zeptat. Mam to Porsackovo auto a dela to asi toto. Nestartuje spatne, ale chce to pri startovani proslapnout plyn. Kdyz je auto studene otacky padaji asi na 200 a auto chcipe, coz je dost neprijemne. Kdyz je ohrate, otacky se drzi na 1300 a pomalu padaji k 800, aby mohly zase vylitnout na 1300. Fakt me vytaci, ze se s tim za studena (treba jen po meste jezdi velice spatne). A prosim nestraste me nejakyma ventilama ci tlakama ve valcich
Nemate s tim nahodou nekdo zkusenost?
Napsal: 15.11.2006, 00:26
od Mirek
neco podobnyho mi to delalo taky...akorat jeste kdyz sem sundal nohu z plynu, tak to melo tendenci chcipat. Byl to unik vzduchu mezi vahou vzduchu a klapkou..ale nestane se nic kdyz procistis volnobeznej ventil atd
Je asi pravdepodobnejsi ze to bude prave necistotama. Pokud se pletu opravte me nekdo :-)
Napsal: 15.11.2006, 09:00
od mrkevvzime
tak uz mi to dela zase taky
nastartoval jsem to a nechal bezet nikam jsem nejel...
pohoda 1500ot a jak se to ohrivalo tak to pomalinku klesalo. Ale jak se rucicka teplomeru vody blizila k pracovni hodnote tak klesaly otacky dolu. Na 800 jsem si rikal ted se to padani zastavi, ale ne a klesalo to daaaal a daaal az motor zdechnul
po bezproblemovem nastartovani otacky zase padaj az do zdechnuti
kdyz se pokousim udrzet motor v chodu plynem, motor reaguje jen na samotne seslapnuti. Tim chci rict, ze kdyz seslapnu plyn, motoru poskocej otacky nahoru, ale hned padaj dolu ikdyz ten plyn furt drzim. Takze musim furt rychle brnkat do plynu aby motor nezdechnul...
po cca 2minutach tohohle blbnuti to najednou prestane a vse je ok
Takze NECO co ma zavislost na teplote motoru funguje dobre kdyz je motor studenej BLBNE JEN kdyz se blizi provozni teplota a pak to zase normalne funguje. Bohuzel se s tim neda jezdit...
menil jsem teplotni cidlo a kontroloval AR
pokud vas neco napadne pls napiste DIKES
Napsal: 15.11.2006, 10:42
od Martin_534
odpoj lambdu
Napsal: 15.11.2006, 11:25
od Porsche924GTS
Mirek píše:neco podobnyho mi to delalo taky...akorat jeste kdyz sem sundal nohu z plynu, tak to melo tendenci chcipat. Byl to unik vzduchu mezi vahou vzduchu a klapkou..ale nestane se nic kdyz procistis volnobeznej ventil atd
Je asi pravdepodobnejsi ze to bude prave necistotama. Pokud se pletu opravte me nekdo :-)
Jen budu uvazovat jako vesnickej drn. Kdyby to bylo necistotama, tak by tam nebylo znat to, ze kdyz se to zahreje tak to nechcipa ale asi by to chcipalo porad??? Ja nevim...
Napsal: 15.11.2006, 11:35
od buky300zx
mrkevvzime píše:tak uz mi to dela zase taky
nastartoval jsem to a nechal bezet nikam jsem nejel...
pohoda 1500ot a jak se to ohrivalo tak to pomalinku klesalo. Ale jak se rucicka teplomeru vody blizila k pracovni hodnote tak klesaly otacky dolu. Na 800 jsem si rikal ted se to padani zastavi, ale ne a klesalo to daaaal a daaal az motor zdechnul
po bezproblemovem nastartovani otacky zase padaj az do zdechnuti
kdyz se pokousim udrzet motor v chodu plynem, motor reaguje jen na samotne seslapnuti. Tim chci rict, ze kdyz seslapnu plyn, motoru poskocej otacky nahoru, ale hned padaj dolu ikdyz ten plyn furt drzim. Takze musim furt rychle brnkat do plynu aby motor nezdechnul...
po cca 2minutach tohohle blbnuti to najednou prestane a vse je ok
Takze NECO co ma zavislost na teplote motoru funguje dobre kdyz je motor studenej BLBNE JEN kdyz se blizi provozni teplota a pak to zase normalne funguje. Bohuzel se s tim neda jezdit...
menil jsem teplotni cidlo a kontroloval AR
pokud vas neco napadne pls napiste DIKES
Mne ta moja svina(nie zena) zas robyla to,ze ked som ju nastartoval(na brnk),tak pekne drzala otacky,po cca 20sekundach otacky padli na 500 a potom to skapalo,ale ako sa ten motor ohrial tak isiel ako hodinky!!!!
Nemoze to byt tiez lambdou?Lebo ked som skusal napojit budik na AFR,tak my to nic neukazovalo a bolo to napojene dobre!!!
Co vy na to?!
Napsal: 15.11.2006, 11:54
od tamo
Mne ta moja svina(nie zena) zas robyla to,ze ked som ju nastartoval(na brnk),tak pekne drzala otacky,po cca 20sekundach otacky padli na 500 a potom to skapalo,ale ako sa ten motor ohrial tak isiel ako hodinky!!!!
Nemoze to byt tiez lambdou?Lebo ked som skusal napojit budik na AFR,tak my to nic neukazovalo a bolo to napojene dobre!!!
Co vy na to?!
Ja nemam lambdu a stava sa mi to raz za 2-3 mesiace.