Byl by zájem o ECu pro řízení předstihu?
Napsal: 12.11.2008, 11:45
Konečne jsme s vývojem cryo chlazení postoupili do fáze, kdy ho budeme nabízet již do prodeje. Jedna z verzí systému, předpokládá nasazení společne s řídící jendtkou,která by plynule upravoval přestih v závyslosti na sytému a tím bychom s edostali k optimálnímu nalazení systému.
Co chci vedet od vás, je, zda nekdo z vás již uvažoval o řízení předstihu zapalování a zda by byl zájem o ECU pro řízení zapalování ..
cituju dokumentaci :
Veškeré funkce a volitelné pracovní režimy zapalování je možné nastavit pomocí osobního počítače. K tomuto účelu slouží aplikace Ignition Control, která současně umožňuje Online vizualizaci skutečných hodnot otáček, předstihu, analogových a digitálních vstupů. K propojení osobního počítače a zapalování slouží propojovací USB kabel.
Analogové a digitální vstupy a výstupy umožňují realizaci rozšířených funkcí, např.: přepínání křivek předstihu, blokování buzení, výstup otáčkoměru, spínání signalizace řadících otáček, připojení teplotního, podtlakového čidla s možností zadání korekcí předstihu zážehu.
Řízení předstihu zážehu je realizováno přepočtem žádané křivky předstihu zážehu na tabulku časových zpoždění. V závislosti na aktuálních otáčkách motoru jsou jednotlivá časová zpoždění z tabulky vybírána a prostřednictvím mikroprocesoru přesně odměřována, čímž dochází k výslednému efektu řízení předstihu.
Aplikace Ignition Control nově poskytuje funkci pro ladění předstihu pomocí akcelerační brzdy, kde se sleduje zrychlení motoru při překonávání vlastní hmoty. Předpokladem je, že zrychlení otáček motoru úměrně odpovídá kroutícímu momentu motoru.
Jde mi o jednu vec, potřebuji držet 3 ECu skladem pro nase potřeby ( testování a pordej sytsému chlazení paliva a vzduchu ) ale nedosáhnu na slevy, které by byly zajímavé. Aby to pro nás bylo technologicky zajímavé museli bychom odebrat cca 10 jednotek naráz.
K jednotce je třeba dokoupit ( pokud to na voze nemáte ) cívky a kabely - my používáme zatím na testovacím stroji cívky z Fabie HTP 2006, které se dají koupit na aukru po 250,- CZK, haluv ( nebo jiný ) snímač polohy klikové hřídele - my zatím pracujeme s optickým jehož konstrukce vyšla na 200,- czk.
Předpokládánaá investice do pořízení ecu ( bez cívek ) a jeji instalace, nastavení by byla na hranici 5tis CZK.
uvitám vaše připomínky a dotazy, protože na rovinu, mylsíme ted čiste "jedním směrem" a třeba jsme na nejakou fjůčurku, která není bezpodmínečne nutná pro nase aplikace ( chlazená u NA vozu ) , ale vám by se hodila, nebo naopak je nutná při přeplnování, zapomněli..
Co chci vedet od vás, je, zda nekdo z vás již uvažoval o řízení předstihu zapalování a zda by byl zájem o ECU pro řízení zapalování ..
cituju dokumentaci :
Veškeré funkce a volitelné pracovní režimy zapalování je možné nastavit pomocí osobního počítače. K tomuto účelu slouží aplikace Ignition Control, která současně umožňuje Online vizualizaci skutečných hodnot otáček, předstihu, analogových a digitálních vstupů. K propojení osobního počítače a zapalování slouží propojovací USB kabel.
Analogové a digitální vstupy a výstupy umožňují realizaci rozšířených funkcí, např.: přepínání křivek předstihu, blokování buzení, výstup otáčkoměru, spínání signalizace řadících otáček, připojení teplotního, podtlakového čidla s možností zadání korekcí předstihu zážehu.
Řízení předstihu zážehu je realizováno přepočtem žádané křivky předstihu zážehu na tabulku časových zpoždění. V závislosti na aktuálních otáčkách motoru jsou jednotlivá časová zpoždění z tabulky vybírána a prostřednictvím mikroprocesoru přesně odměřována, čímž dochází k výslednému efektu řízení předstihu.
Aplikace Ignition Control nově poskytuje funkci pro ladění předstihu pomocí akcelerační brzdy, kde se sleduje zrychlení motoru při překonávání vlastní hmoty. Předpokladem je, že zrychlení otáček motoru úměrně odpovídá kroutícímu momentu motoru.
Jde mi o jednu vec, potřebuji držet 3 ECu skladem pro nase potřeby ( testování a pordej sytsému chlazení paliva a vzduchu ) ale nedosáhnu na slevy, které by byly zajímavé. Aby to pro nás bylo technologicky zajímavé museli bychom odebrat cca 10 jednotek naráz.
K jednotce je třeba dokoupit ( pokud to na voze nemáte ) cívky a kabely - my používáme zatím na testovacím stroji cívky z Fabie HTP 2006, které se dají koupit na aukru po 250,- CZK, haluv ( nebo jiný ) snímač polohy klikové hřídele - my zatím pracujeme s optickým jehož konstrukce vyšla na 200,- czk.
Předpokládánaá investice do pořízení ecu ( bez cívek ) a jeji instalace, nastavení by byla na hranici 5tis CZK.
uvitám vaše připomínky a dotazy, protože na rovinu, mylsíme ted čiste "jedním směrem" a třeba jsme na nejakou fjůčurku, která není bezpodmínečne nutná pro nase aplikace ( chlazená u NA vozu ) , ale vám by se hodila, nebo naopak je nutná při přeplnování, zapomněli..