P: Svoje 200SX S13 - Drift ready, 340 koní
Napsal: 22.12.2008, 19:35
Prodám svoje dvoukilo, které prošlo kompletní renovací od rozebraní auta, vyvaření, kompletní GO motoru, sestavení a lakování. Kompletní fotogalerie na webu. Auto stavěno tak, aby dokázalo vydržet nápor na driftech, mechanicky ho dával dohromady Heini.
Specifikace auta k prodeji - u jednotlivých dílů uvádím původní ceny, aby byla představa co tam tak je:
Motor:
Plně programovatelná řídící jednotka Apexi Power FC CA18DET (tedy žádný chip): 18 000,-
Motor prošel kompletně GO, použili se nové seriové díly: 50 000,-
Nové turbo GARRETT GT2860RS: 35 000,-
- Motor a turbo mají najeto cca 2.500km takže je plně zajetý a vše ok
Kovové těstění pod hlavou: 4 000,-
Chromované díly motoru (kryty vaček apod): 5 000,-
444cc vstřiky z GTR: 4 000,-
Palivova pumpa walbro: 3 000,-
Velký mezichladič JDM FMIC Intercooler: 9 000,-
Silikonove hadice k vodnimu chladici: 1 500,-
Kompletni otevreny vyfuk, od nerezových svodů, přes downpipe, midpipe až po catback, 70mm: 15 000,-
Kompletní odlehčené hliníkové řemenice, včetně hlavní řemenice: 5 000,-
JDM Hi-Throttle Pulley: 500,-
300ZX Z32 MAF AFM: 4 000,-
Nové svíčky NGK: 1 500,-
Velký závodní olejový chladič 8 000,-
Velký vodní chladič Mishimoto Aluminum Radiator: 7 000,-
Elektrická vrtule na vodním chladiči: 2 000,-
Apexi Ground stabilizer: 5 000,-
Rozpěry Japspeed (přední i zadní): 5 600,-
Světla HID sada: 2 500,-
NISMO engine mounts: 3000 Kc
NISMO Stainless Braided Clutch Hose:2 200,-
Lesteny kryt motoru: 2 100,-
Lesteny kryt pojistek: 1 200,-
Lestena expanska na vodu: 2 000,-
TRUST Greddy AIRINX Air Intake: 2 500,-
NISMO oil cap: 1 500,-
Vsechny nove hadice v motoru, silikonove: 4 000,-
CUSCO oil catch tank: 4 000,-
Damper KIT (drzak motoru): 3 000,-
FUEL Pressure regular: 1 500,-
GREDDY rozvodový řemen: 3 000,-
Vyndané ABS a Klima
Baterie přesunuta do kufru
Exteriér:
Kompletni body kit, lamino: 20 000,-
Vyhlazená anténa, zadní stěrač, ostřikovače a ta malá linka na boku
Novy celolak, bily spodek, fialovovy pruh a cerna strecha: 20 000,-
Laminatova kapota, vented: 12 000,-
KOUKI Zadni svetla: 10 000,-
URAS Zadni kridlo low, carbon look: 12 000,-
Sportovni zrcatka: 1 500,-
Interiér:
Sedačky 2x Sparco EVO 3: 28 000,-
MOMO Pásy 2x 4 bodove: 4 000,-
Startování na tlačítko z Hondy S200: 3 000,-
Naba na volant: 500,-
Sportovni volat: 1000,-
GREDDY Profec B Spec II Boost Controller: 7 500,-
Budíky teplota (olej, voda), tlak oleje, adapter na měření teploty vody: 5 000,-
Budíky a držák budíků na sloupku (teplota výf. plynů, AFR, otáčky motoru): 3 000,-
Držák budíků: 1 000,-
STRI Turbo Timer: 2 500,-
PIVOT HeadLights Controller - ovladaní otevření světel (nenamontováno): 2 500,-
Autoradio 2DIN, DVD, TV + Alpine repro: 8 000,-
Auto má kompletní interiér (tedy koberce, tapecy, jen jsou vyndané zadní sedačky, mohu dodat, pokud bude zájem)
Podvozek:
Přední brzdy D2 8 pístek 330 mm: 35 000,-
ADR 8x, tedy 2 sady, hliníková kola 17x7.5" včetně pneu (tedy 2 sady): 40 000,-
(lze prodat jednu sadu samostatně, za 18k)
D2 stavitelny podvozek, typ drift: 22 000,-
Pancerove hadicky k hydr. rucni brzde: 1500,-
Kompletní set stavitelných ramen na podvozku, kosti apod: 15 000,-
Nove sada bushingu na podvozku: 5 000,-
Podložky (1x1cm, 2x3cm), 4x114.3 + šrouby: 5 600,-
Převodovka:
DRIFTWORKS odlehčený setrvák: 10 000,-
NISMO GT PRO LSD samosvorný diff: 23 000,-
NISMO Transmission mount: 1 500,-
Kovokeramicka spojka od Brzdy.cz: 5 000,-
NISMO short shift: 3 000,-
Jistě jsem na řadu věcí zapomněl, ale to zásadně nevadí :-) Cena je jasná.
Výkon:
Bohatě přes 300 koní, doloženo grafem z brzdy :-)
Cena a prodej:
Důvod prodeje - koupil jsem nové auto. Takže tohle je rázem navíc.
V současném stavu a podobě 230 000 Kč
Zájemci prosím na psát email (ja@chose.cz), telefon nebo sem PM (SZ) na fórum.
Telefon: 602 566 545
Praha
Specifikace auta k prodeji - u jednotlivých dílů uvádím původní ceny, aby byla představa co tam tak je:
Motor:
Plně programovatelná řídící jednotka Apexi Power FC CA18DET (tedy žádný chip): 18 000,-
Motor prošel kompletně GO, použili se nové seriové díly: 50 000,-
Nové turbo GARRETT GT2860RS: 35 000,-
- Motor a turbo mají najeto cca 2.500km takže je plně zajetý a vše ok
Kovové těstění pod hlavou: 4 000,-
Chromované díly motoru (kryty vaček apod): 5 000,-
444cc vstřiky z GTR: 4 000,-
Palivova pumpa walbro: 3 000,-
Velký mezichladič JDM FMIC Intercooler: 9 000,-
Silikonove hadice k vodnimu chladici: 1 500,-
Kompletni otevreny vyfuk, od nerezových svodů, přes downpipe, midpipe až po catback, 70mm: 15 000,-
Kompletní odlehčené hliníkové řemenice, včetně hlavní řemenice: 5 000,-
JDM Hi-Throttle Pulley: 500,-
300ZX Z32 MAF AFM: 4 000,-
Nové svíčky NGK: 1 500,-
Velký závodní olejový chladič 8 000,-
Velký vodní chladič Mishimoto Aluminum Radiator: 7 000,-
Elektrická vrtule na vodním chladiči: 2 000,-
Apexi Ground stabilizer: 5 000,-
Rozpěry Japspeed (přední i zadní): 5 600,-
Světla HID sada: 2 500,-
NISMO engine mounts: 3000 Kc
NISMO Stainless Braided Clutch Hose:2 200,-
Lesteny kryt motoru: 2 100,-
Lesteny kryt pojistek: 1 200,-
Lestena expanska na vodu: 2 000,-
TRUST Greddy AIRINX Air Intake: 2 500,-
NISMO oil cap: 1 500,-
Vsechny nove hadice v motoru, silikonove: 4 000,-
CUSCO oil catch tank: 4 000,-
Damper KIT (drzak motoru): 3 000,-
FUEL Pressure regular: 1 500,-
GREDDY rozvodový řemen: 3 000,-
Vyndané ABS a Klima
Baterie přesunuta do kufru
Exteriér:
Kompletni body kit, lamino: 20 000,-
Vyhlazená anténa, zadní stěrač, ostřikovače a ta malá linka na boku
Novy celolak, bily spodek, fialovovy pruh a cerna strecha: 20 000,-
Laminatova kapota, vented: 12 000,-
KOUKI Zadni svetla: 10 000,-
URAS Zadni kridlo low, carbon look: 12 000,-
Sportovni zrcatka: 1 500,-
Interiér:
Sedačky 2x Sparco EVO 3: 28 000,-
MOMO Pásy 2x 4 bodove: 4 000,-
Startování na tlačítko z Hondy S200: 3 000,-
Naba na volant: 500,-
Sportovni volat: 1000,-
GREDDY Profec B Spec II Boost Controller: 7 500,-
Budíky teplota (olej, voda), tlak oleje, adapter na měření teploty vody: 5 000,-
Budíky a držák budíků na sloupku (teplota výf. plynů, AFR, otáčky motoru): 3 000,-
Držák budíků: 1 000,-
STRI Turbo Timer: 2 500,-
PIVOT HeadLights Controller - ovladaní otevření světel (nenamontováno): 2 500,-
Autoradio 2DIN, DVD, TV + Alpine repro: 8 000,-
Auto má kompletní interiér (tedy koberce, tapecy, jen jsou vyndané zadní sedačky, mohu dodat, pokud bude zájem)
Podvozek:
Přední brzdy D2 8 pístek 330 mm: 35 000,-
ADR 8x, tedy 2 sady, hliníková kola 17x7.5" včetně pneu (tedy 2 sady): 40 000,-
(lze prodat jednu sadu samostatně, za 18k)
D2 stavitelny podvozek, typ drift: 22 000,-
Pancerove hadicky k hydr. rucni brzde: 1500,-
Kompletní set stavitelných ramen na podvozku, kosti apod: 15 000,-
Nove sada bushingu na podvozku: 5 000,-
Podložky (1x1cm, 2x3cm), 4x114.3 + šrouby: 5 600,-
Převodovka:
DRIFTWORKS odlehčený setrvák: 10 000,-
NISMO GT PRO LSD samosvorný diff: 23 000,-
NISMO Transmission mount: 1 500,-
Kovokeramicka spojka od Brzdy.cz: 5 000,-
NISMO short shift: 3 000,-
Jistě jsem na řadu věcí zapomněl, ale to zásadně nevadí :-) Cena je jasná.
Výkon:
Bohatě přes 300 koní, doloženo grafem z brzdy :-)
Cena a prodej:
Důvod prodeje - koupil jsem nové auto. Takže tohle je rázem navíc.
V současném stavu a podobě 230 000 Kč
Zájemci prosím na psát email (ja@chose.cz), telefon nebo sem PM (SZ) na fórum.
Telefon: 602 566 545
Praha