Stránka 1 z 1

Vysoko kompresni SR20DE

Napsal: 01.03.2011, 16:18
od Mirek
Zajimal se o to nekdo? Mam to sice do primery, ale SR20DE se da dat i do SX, takze se to da resit i na tomto foru.

Mam jeden GT motor co klepe lehce na klice, tak premyslim co s nim. KP to ma ted 10:1, udajne lze prevrtat na 87mm blok a pouzit pisty z 300ZX N/A, komprese by pak mela byt nekde kolem 11:1? Nebo ma nekdo jeste nejake informace? Preplnovat nechci.

EDIT: Tak pokud pouziju pisty ze SR16VE do SR20DE, mel bych se dostat na nejakych 11.8:1

Re: Vysoko kompresni SR20DE

Napsal: 01.03.2011, 17:20
od jagy
Ano, je to tak. Bez doladeni ECU to ale nema smysl ale s tim asi pocitas.

Jen u tech ZX pistu musis trosku opracovat ojnice.

Re: Vysoko kompresni SR20DE

Napsal: 01.03.2011, 19:12
od Svobda
11.8 mi prijde v pohode tich origo 10:1 je celkem ,,malo" takze kdyz bych generalkoval motor tak bych dal asi taky VE pisty. A nistune uz neni zas tak drahe na dolazeni