směs záhada
Napsal: 26.04.2011, 10:41
kluci pokud nkdo ví co ještě hledat a kde
mám tu jedno auto asi rok, a byla na něm tak bohatá směs na volnoběh i na jízdu že se to pohybovalo okolo 7afr
nejdříve byl problém v kabeláži, že to jelo na dva tři válce, tak jsem komplet kabeláž proměřil a nevykazuje odchylky od kabeláže v jiném autě
celý sací trakt jsem natlakoval a nikdy neupouští ani nepřisává vzduch
svíčky jsou tam momentálně iridia pulstar a dokáží zapálit směs i při oněch 7mi afr
cívky power tranzistor ok
nasadil jsem manuální regulátor tlaku paliva a stáhl tlak v liště na 1bar (3 v serii, nebo přesněj 3 v serii před nastartováním v liště, nastaveno na 1bar před nastartováním v liště a teprve jsem se dostal na směs která kolísala od 12 do 18 afr
místo čidla teploty jsem dal odpor a směs kolísala od 12 do 14 afr, a na čidlo teploty jsem dal měřák a zjistil jsem že ono čidlo chvilku ukazuje až minimálně 250 ohm a občas spadne na 5000 ohm, tak jsem přišel na to proč to občas zdechlo, že směs šla pod 7 afr a uchcalo se to
za další jsem vyměnil váhu vzduchu, která ovšem na jiném autě bez problému jezdila a zjistil jsem že nyní dokážu směs udržet +-13afr ale na tlaku v liště před startem 2 bary, tudíž po nastarování cca 1,2 bar ta váha prostě ukazuje hodnoty řekněme o 10až 20% jinde, ale funguje, pročištění nepomohlo
momentálně mi došel benzín a prší, tak jsem to ještě neprojel v zátěži, jinak je odpojená seriová lambda, ale na jiném dvoukile i při jejím odpojení jsem držel směs taky okolo 13afr na volnoběh, ale na tlaku 3bary v liště
zkoušel jsem tři různé jednotky, tři různé chipy ani jedna jednotka neuklazuje nic jiného než 55
a včil babo rad proč musím na ten volnoběh s dobrým afr mít o tolik stažený tlak v liště, jakmile zvednu na 3 bar v liště jsem se směsí mezi 10 a 11 afr
prostě co dokáže ještě oblbnout jednotku aby obohatila směs (vstřiky už jsem měnil třikrát, a stále stejné)
mám tu jedno auto asi rok, a byla na něm tak bohatá směs na volnoběh i na jízdu že se to pohybovalo okolo 7afr
nejdříve byl problém v kabeláži, že to jelo na dva tři válce, tak jsem komplet kabeláž proměřil a nevykazuje odchylky od kabeláže v jiném autě
celý sací trakt jsem natlakoval a nikdy neupouští ani nepřisává vzduch
svíčky jsou tam momentálně iridia pulstar a dokáží zapálit směs i při oněch 7mi afr
cívky power tranzistor ok
nasadil jsem manuální regulátor tlaku paliva a stáhl tlak v liště na 1bar (3 v serii, nebo přesněj 3 v serii před nastartováním v liště, nastaveno na 1bar před nastartováním v liště a teprve jsem se dostal na směs která kolísala od 12 do 18 afr
místo čidla teploty jsem dal odpor a směs kolísala od 12 do 14 afr, a na čidlo teploty jsem dal měřák a zjistil jsem že ono čidlo chvilku ukazuje až minimálně 250 ohm a občas spadne na 5000 ohm, tak jsem přišel na to proč to občas zdechlo, že směs šla pod 7 afr a uchcalo se to
za další jsem vyměnil váhu vzduchu, která ovšem na jiném autě bez problému jezdila a zjistil jsem že nyní dokážu směs udržet +-13afr ale na tlaku v liště před startem 2 bary, tudíž po nastarování cca 1,2 bar ta váha prostě ukazuje hodnoty řekněme o 10až 20% jinde, ale funguje, pročištění nepomohlo
momentálně mi došel benzín a prší, tak jsem to ještě neprojel v zátěži, jinak je odpojená seriová lambda, ale na jiném dvoukile i při jejím odpojení jsem držel směs taky okolo 13afr na volnoběh, ale na tlaku 3bary v liště
zkoušel jsem tři různé jednotky, tři různé chipy ani jedna jednotka neuklazuje nic jiného než 55
a včil babo rad proč musím na ten volnoběh s dobrým afr mít o tolik stažený tlak v liště, jakmile zvednu na 3 bar v liště jsem se směsí mezi 10 a 11 afr
prostě co dokáže ještě oblbnout jednotku aby obohatila směs (vstřiky už jsem měnil třikrát, a stále stejné)