Tloušťka těsnění pod hlavu.. ?
Napsal: 16.12.2005, 00:07
Já bobánek jsem ho nestihl změřit
Pls,jak je to těsnění tlustý?
Pls,jak je to těsnění tlustý?
To je origo.Jestli brousíš hlavu tak si nech udělat o brus silnější.Já měl hlavu 4x dole tak mám 1.6mm.Spike píše:Mam pocit ze 1,2mm
Hlavně si tam simtě nedávej sériové když půjdeš na těch 1000PSNo_name píše:Mno uvidíme
urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsieswed píše:KDYŽ TAK KOUKÁM NA TU TLOŠŤKU TĚSNĚNÍ TAK MĚ NAPADLO CO TO UDĚLÁ KDYŽ JE TĚSNĚNÍ 1.2MM ALE HLAVA JE BROUŠENÉ O 0.12MM ...BUDE TO MÍT NĚJAKÝ VLIV NA MOTOR TĚCH 0.12MM MENŠÍ VÝŠKA NEŽ MÁ BÝT? JE TO MŮJ PŘÍPAD A TURBO MĚ TAHÁ OD VYSOKÝCH OTÁČEK....
ok diky jen sem si to chtěl ujasnit. Jak bude nějak čas tak pujde turbo dolu a na zkouknutíraddy píše: urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsie
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....
to bude tou gumickou co tam nemasswed píše:ok diky jen sem si to chtěl ujasnit. Jak bude nějak čas tak pujde turbo dolu a na zkouknutíraddy píše: urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsie
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....
no gumičku naštěstí mám.Ale komu se to chce dělat v tý ziměKatany píše: to bude tou gumickou co tam nemas