Stránka 1 z 1

Tloušťka těsnění pod hlavu.. ?

Napsal: 16.12.2005, 00:07
od No_name
Já bobánek jsem ho nestihl změřit :?
Pls,jak je to těsnění tlustý?

Napsal: 16.12.2005, 07:42
od Spike
Mam pocit ze 1,2mm :wink:

Napsal: 16.12.2005, 08:17
od No_name
ok,dik :) ...jsem to tusil :lol:

Napsal: 19.12.2005, 12:31
od sprinter
Spike píše:Mam pocit ze 1,2mm :wink:
To je origo.Jestli brousíš hlavu tak si nech udělat o brus silnější.Já měl hlavu 4x dole tak mám 1.6mm.

Napsal: 19.12.2005, 15:35
od No_name
Mno uvidíme :albino:

Napsal: 21.12.2005, 07:24
od street.racer
No_name píše:Mno uvidíme :albino:
Hlavně si tam simtě nedávej sériové když půjdeš na těch 1000PS :lol:

Napsal: 21.12.2005, 14:13
od swed
KDYŽ TAK KOUKÁM NA TU TLOŠŤKU TĚSNĚNÍ TAK MĚ NAPADLO CO TO UDĚLÁ KDYŽ JE TĚSNĚNÍ 1.2MM ALE HLAVA JE BROUŠENÉ O 0.12MM ...BUDE TO MÍT NĚJAKÝ VLIV NA MOTOR TĚCH 0.12MM MENŠÍ VÝŠKA NEŽ MÁ BÝT? JE TO MŮJ PŘÍPAD :) A TURBO MĚ TAHÁ OD VYSOKÝCH OTÁČEK....

Napsal: 21.12.2005, 14:24
od raddy
swed píše:KDYŽ TAK KOUKÁM NA TU TLOŠŤKU TĚSNĚNÍ TAK MĚ NAPADLO CO TO UDĚLÁ KDYŽ JE TĚSNĚNÍ 1.2MM ALE HLAVA JE BROUŠENÉ O 0.12MM ...BUDE TO MÍT NĚJAKÝ VLIV NA MOTOR TĚCH 0.12MM MENŠÍ VÝŠKA NEŽ MÁ BÝT? JE TO MŮJ PŘÍPAD :) A TURBO MĚ TAHÁ OD VYSOKÝCH OTÁČEK....
urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsie 8)
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....

Napsal: 21.12.2005, 14:48
od Kentoya
čistě teoreticky 0,1 mm je přibližně 0,1 bar +-0,025 at nežeru
u každýho motoru je to jiný, ale celkově to tak nějak platí
takže i při nově zkompletovaným motoru s perfektníma tlakama by 0,3 mm nemělo mít velký vliv jelikož se zvedne komprese amx o 0,4 bar což už může mít neblahý vliv na turbomotor, ale upřímně klasický těsnění se stlačí řekněme určitě taky o 0,2 mm a kovový se nestlačí takřka vůbec
takže závěrem, jelikož většina motorů neí 100% tak bych 0,2 neřešil vůbec a 0,4 podbroušená hlava už bych přemýšlel obzvláště po GO motoru
howgh

Napsal: 21.12.2005, 15:51
od swed
raddy píše: urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsie 8)
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....
ok diky jen sem si to chtěl ujasnit. Jak bude nějak čas tak pujde turbo dolu a na zkouknutí :)

Napsal: 21.12.2005, 19:47
od Katany
swed píše:
raddy píše: urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsie 8)
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....
ok diky jen sem si to chtěl ujasnit. Jak bude nějak čas tak pujde turbo dolu a na zkouknutí :)
to bude tou gumickou co tam nemas :violent1:

Napsal: 22.12.2005, 07:32
od swed
Katany píše: to bude tou gumickou co tam nemas :violent1:
no gumičku naštěstí mám.Ale komu se to chce dělat v tý zimě :?

Napsal: 29.05.2006, 02:10
od Brblak
Hele 1,2 mm je už docela změna kompresního poměru, ne?
Teda alespoň se 1,2 dává místo OEM pro změnu kompresního poměru

Napsal: 30.05.2006, 00:35
od adner
to Kentoya:je to jak říkáš