Stránka 1 z 1

za tepla šklbe

Napsal: 18.02.2006, 14:40
od popelo
Myslel som že to bude lambda-sonda ale vymenil som ju a nič. za studena krásne ide ale ako sa zohreje tak už to nechce tahať a cuká. prosím vie mi niekto poradiť?

Napsal: 18.02.2006, 15:40
od popelo
fakt mi nikto nevie poradiť?

Napsal: 18.02.2006, 15:48
od doublejay
Tyto problemy se tu rozebiraly mockrat, asi te nemine celkova kontrola. Tlak paliva - pumpa, fpr/svicky - teplota, odtrh/predstih... Co to udela, kdyz za tepla odpojis lambdu? Po zahrati se ma snizit bohatost smesi, pokud se to nestane, mas velkou spotrebu a prehlceny motor. Co to dela ve vysokych otackach/pod zatezi? Cuka to jen na volnobeh, jen pod plynem, pri urcitych otackach nebo porad? Jakou mas spotrebu? Meril sis komprese ve valcich? Ja jsem zazil vadnou lambdu, zkratovany kabel ke knock-senzoru, vadny cas, zapadly kontakt od afm...

Napsal: 18.02.2006, 15:50
od popelo
doublejay píše:Tyto problemy se tu rozebiraly mockrat, asi te nemine celkova kontrola. Tlak paliva - pumpa, fpr/svicky - teplota, odtrh/predstih... Co to udela, kdyz za tepla odpojis lambdu? Po zahrati se ma snizit bohatost smesi, pokud se to nestane, mas velkou spotrebu a prehlceny motor. Co to dela ve vysokych otackach/pod zatezi? Cuka to jen na volnobeh, jen pod plynem, pri urcitych otackach nebo porad? Jakou mas spotrebu?
cuká to iba pri žáťazi pri jazde do kopca. počítam niečo z palivom. lebo za studena to ide v pohode.

Napsal: 18.02.2006, 15:51
od popelo
a pri jazde do kopca to je tak hrozné že asi škodára by ma sundala.

Napsal: 18.02.2006, 15:55
od doublejay
Mas auto v serii nebo nejak upravene? Predpokladam, ze ecu kod mas 55, radeji to zkontroluj, mohl by se tak odhalit problem se signalem z lambdy do ecu atd. Mas puvodni pumpu, fpr? Manometr a zmerit tlak... Vetsina cukani pri zatezi je fakt benzinem - nedostatecny tlak, opotrebovana pumpa, standardni 1.2mm na svickach pri zvednutem tlaku turba (zvedne se i jen upravou sani, vyfuku a vymenou IC)...

Napsal: 18.02.2006, 16:03
od popelo
Výfuk nemá kat ani ltmič. je to celé priechodné. bez prepážok. koľko môže asi tak stát najdrahšia oprava?

Napsal: 18.02.2006, 16:09
od doublejay
Pokud by se delala go motoru, tak kolem 30k kc, vsechno ostatni je legrace. Pokud nenavstivis original znackovy servis... / Podle meho by to chtelo udelat to, o cem jsem psal. Zkontrolovat kody, vymenit palivovou pumpu, upravit kontakty na svickach, zmerit a nastavit predstih.

Napsal: 18.02.2006, 16:13
od popelo
a ešte taká otázka došť odchádzajú tesnenia výfuk sústavy.

Napsal: 18.02.2006, 16:16
od popelo
skontrolovať kódy? definuj. a spotreba teraz je okolo 11-12L

Napsal: 18.02.2006, 16:42
od doublejay
ECU chybove kody: http://doublejay.wz.cz/navody.htm#ecudiag

11-12 jeste celkem jde, pokud jezdis s tezkou nohou nebo ve meste. Na vetsi vzdalenosti by ses mel dostat na 10 a min. / Podle tech tesneni bych odhadoval na to, ze do vyfuku jde hodne nespaleneho benzinu - ZKONTROLOVAT PREDSTIH!!! Spousta lidi mela ulomeny D-vystupek na vyfukove vacce (na nej se nasazuje CAS - snimac polohy klikove hridele), taky by to mohly byt rozvody - vydrene/opotrebovane zuby...

Napsal: 18.02.2006, 16:51
od popelo
no cesta do maďarska 10/100km. Tk mám si skontrolovať časovanie a predstih. ale prečo za studena to ide v pohode? tam musí byť ešte viac zmesy.

Napsal: 18.02.2006, 16:54
od Kentoya
protože to chce zkontrolovat všechno a to postupně bod po bodu, určitě začni s ECU, předstih, tlaky, výstupek D, throtle senzor, čistej vzduchovej filtr, svíčky, jestli někde neuchází vzduch, palivová pumpa, a pak se dá hledat ještě pár dalších věcí, ale tohle je základ a bez něho ti na dálku nikdo neporadí

Napsal: 18.02.2006, 16:57
od popelo
tak fajn mám čo robiť. ale kde mi skontrolujú ECU?

Napsal: 18.02.2006, 19:13
od Kentoya
ECU si projed sám podle návodu doublejaye