Stránka 1 z 1
bílý kouř
Napsal: 30.09.2006, 12:19
od adner
Jak učí v nevím které třídě nevím které školy(přiznávám,že jsem nikdy žádnou takovou školu neabsolvoval),kouř hořícího oleje bývá modrý-ne příliš hustý.Ano toto je pravda.Ovšem ve výše zmíněné třídě již zapomněli žákům sdělit,jakou barvu má kouř,který se pouze odpařuje při styku s velmi horkým tělesem.(např výfuk)Olej,který se do výfuku dostane jinak,než cestou spalovacího prostoru,nemůže totiž shořet,neboť ve výfukových plynech není obsažen žádný kyslík.(on tam je ale je ho velmi málo)Barva plynů vzniknuvších pouhým odpařením částic oleje jest kupodivu bílá až šedá a tento kouř je velmi hustý.Důležité ale je,že nám naprosto jednoznačně signalizuje již výše zmíněnou olejovou cestu.
Nakonec bych chtěl poznamenat,že nejsem ani chemik,ani fyzik,ani boxer či pilot formule 1 a toto jest čistě a pouze moje dedukce,takže za případné odchylky od zavedeného řádu věcí kosmických se již dopředu ospravedlňuji. :yawinkle:
Napsal: 30.09.2006, 12:23
od raddy
samozrejme pravda. len poznamenam, ze pri vyssom prieniku oleja do spalovacieho priestoru, ked je uz sviecka zanesena a zle pali, je biely/sivy dym aj z valcov, samozrejme z dovodu ktory si spomenul ty, kvoli nizsej teplote v poskodenom valci.
Napsal: 30.09.2006, 18:48
od Martin_534
pod to se také podepisuju, každopádně bych do této debaty moc nezabředával, nebo to budu muset zase zamnout
nejznámější příčinou hustýho bílýho kouře je špatný odvětrávání vany a následnej únik oleje přes turbo do vejfuku
Napsal: 30.09.2006, 19:02
od blázen
souhlas přetlak
Napsal: 30.09.2006, 20:10
od UDC-team
je to tak a ne jinak!!!!
turbo po go a stejně to nepatrně hulí,ale BILE....divné že?
Napsal: 30.09.2006, 21:58
od Kentoya
mám pocit že mám velice podobný názor
Napsal: 30.09.2006, 22:01
od adner
i ty kluku
Napsal: 30.09.2006, 22:03
od Kentoya
i já caesare, tvůj věrný bruto
Napsal: 30.09.2006, 22:07
od adner
jestli se nemejlím,tak cézara nakonec zapíchli
Napsal: 30.09.2006, 23:43
od Kentoya
už brousím kudlu
Napsal: 01.10.2006, 08:12
od raddy
Martin_534 píše:pod to se také podepisuju, každopádně bych do této debaty moc nezabředával, nebo to budu muset zase zamnout
nejznámější příčinou hustýho bílýho kouře je špatný odvětrávání vany a následnej únik oleje přes turbo do vejfuku
alebo druha moznost, odvetranie v poriadku, ale prilis vysoky prienik plynov cez kruzky ktory uz nedokaze odvetranie odvetrat...
Napsal: 01.10.2006, 15:50
od adner
čiže špatné odvetranie
Napsal: 01.10.2006, 17:21
od raddy
ono system odvetrania na ca18det je navrhnuty tak, aby stacil v pohode v pripade, ak je prienik cez kruzky viac menej standardny, samozrejme pokial je odvetranie ciste.
A prienik cez kruzky sa moze stat nestandardnym kvoli opotrebeniu kruzkov alebo zvyseniu tlaku turba event. kombinaciou.
Napsal: 01.10.2006, 23:44
od adner
no samo