turbicko
Napsal: 10.04.2007, 12:15
raddy píše:mas tam nejakeho kompresoroveho cervotoca alebo co, nieco ti to uplne dohryzlo
pardon, turbinoveho.raddy píše:mas tam nejakeho kompresoroveho cervotoca alebo co, nieco ti to uplne dohryzlo
Moc dobre jsem to nepochopil, ale zeptam se jinak. Slo by coupackeho TB28 pouzit jen saci vrtulku+snek a nasadit na housing(loziskova skrin)+hridel...proste zbytek originalni T25?krasty píše:no je to TB28 ale priruba a hausing je z T25 jestli to rikam spravne pouzili jsme jen cast T28 predek a vrtulky s ulozenim musel se zvetsit prumer vejfuckoveho odvodu z duvodu vetsich vrtulek asi o 0,6 mm jinak to drhlo a jeste zahloubit tak ze vsechno pasovalo a dokonce i original trubky od IC
teoreticky to jde, prakticky to nebudeš mít vyvážený a vydrží to tak 2000 km, ale jelikož vyfuková turbína u t28 je stejná jako u t25, tak použij celou hřídel s oběma vrtulkama, pokud je stejný střed, jakož to si myslím že i coupé má stejný střed (neboli ložiskovou skřín), sací housing použij z fiata, (měl by jít na střed z t25), ale problém je ž t28 a t25 mají jinak hluboká sedla pro ložiska a jiná ložiska) a výfukový housing z t25, přesně a krátce ideální je střed s ložiskama + sací housing + obě vrtulky s hřídelí z coupé, a výfukový housing z t25Marena píše:Moc dobre jsem to nepochopil, ale zeptam se jinak. Slo by coupackeho TB28 pouzit jen saci vrtulku+snek a nasadit na housing(loziskova skrin)+hridel...proste zbytek originalni T25?krasty píše:no je to TB28 ale priruba a hausing je z T25 jestli to rikam spravne pouzili jsme jen cast T28 predek a vrtulky s ulozenim musel se zvetsit prumer vejfuckoveho odvodu z duvodu vetsich vrtulek asi o 0,6 mm jinak to drhlo a jeste zahloubit tak ze vsechno pasovalo a dokonce i original trubky od IC
No prave jak psal Krasty, tak ta TB28 z coupe ma vetsi vyfukou vrtulku = museli brousit.Kentoya píše:teoreticky to jde, prakticky to nebudeš mít vyvážený a vydrží to tak 2000 km, ale jelikož vyfuková turbína u t28 je stejná jako u t25, tak použij celou hřídel s oběma vrtulkama, pokud je stejný střed, jakož to si myslím že i coupé má stejný střed (neboli ložiskovou skřín), sací housing použij z fiata, (měl by jít na střed z t25), ale problém je ž t28 a t25 mají jinak hluboká sedla pro ložiska a jiná ložiska) a výfukový housing z t25, přesně a krátce ideální je střed s ložiskama + sací housing + obě vrtulky s hřídelí z coupé, a výfukový housing z t25